January 28, 2009

am I missing the point?

Hvor vanskelig er det å komme seg fra a til b? Tar det vanlige g toget men er som vanlig service changes å må gå av toget etter tre fire stopp på bedford stuyvesant :o gud og skummelt.. Heldigvis var jeg der bare et par min før toget kom og kjørte videre. Så går jeg av for å gå på å toget, men setter meg jo klart på toget som går mot brooklyn istedet for manhattan, dette finner jeg ut etter 2 stopp.... Og må igjen gå av på enda et skummelt sted I bklyn! Hvem vet nar jeg kommer frem.... Ny rekord pa å komme seg tregest til wall street...

Og idag når jeg skulle til skolen, tok evigheter, som vanligvis pleier å ta 20 min med 4/5 toget, endte opp med at jeg måtte bytte til local train. Kom akkurat presis til skolen! 
Dårlig karma med subwayen... 

No comments: