December 14, 2008

santa lucia!

Igår startet dagen bra, hadde fri fra skolen og ingen alarm pa blackberryen, så sov leenge for en gangs skyld, hadde frisør time kl 2 på Alfangi pa 5th ave for en promotion jeg kjøpte for en mnd siden på gata som jeg helt har glemt å bruke, når jeg kom dit var frisøren kjempe hyggelig og virket veldig proff, men oh my god at hun maste konstant om at jeg skulle farge haaret og spurte hva som hadde gått galt med håret mitt og alt mulig, kostet 200 dollar, no way, hun sa jeg ihvertfall sparte $120 på å gjøre det nå enn om jeg skulle komme tilbake tl vanlig pris. 
Jeg er egentlig fornøyd med fargen min nå jeg?? I don't know.... :O

Men gikk derfra med god følelse, veldig fornoyd med boben min nå, very niiice... 

Gikk senere på kvelden til nicky carls mansion og tok noen drinker med gutta, alltid gøy med dem. Dro senere til kiss nfly litt altfor sent kan man si... Aldri vært der før faktisk, men fy fader det var gøy der! Totally awesome... Dro senere med gutta til popburger pa 13th(tror jeg?) Digger det stedet, er så bra konsept. Junk food med stilig innredning og på samme tid et utested med full sjenkebevilning.. Great nattmat sted.. :) 
Etter en mislykka taxi tur ned til financial district rundt 6am som tok dobbelt så lang tid som det pleier og dobbelt så dyrt. Blir så irritert på teite taxi sjafører som ikke finner fram... Om du ikke vet hvor du skal - spør!!! Mwwahhh allikevel en bra kveld.. 
New york blir bare bedre og bedre.. <3 

Så nå er jeg på vei hjem fra min kära i samme antrekk som dagen før og føler meg en smule ufresh og litt sent ute til neste fest... Skal til nicky carl på middag med matjesill, prinskorvar, potatis, gravlaks ... Vi ringer julen inn... Hoho ho...

Really looking forward it! 
Later: pias place :)

Saaanta lucia....  st.lucia party på guest house ikveld - maaaybe baby...

Peace, love and pusss

No comments: