December 15, 2008

sommer i new york?

Nå er kl 3.15 pm i brooklyn den 15.desember og det er 18´C ute, men jeg sitter inne og leser til business adm and mngt eksamen min til imorgen. FUN! Jeg kjeder livet av meg, er såå lei. Men føler egentlig at eksamen kommer til å gå bra, doesn't take a rocket scientist to nail this A (...I hope...?)

Og Elisabeth har ennå ikke logget seg på skype fordi hun har middag med familien hjemme i bærum? oook, sure... får se hva slags julegave du får iår ja! Haha, neida :) 

Vil også at alle skal vite at jeg spiste stabburets leverpostei og makrell i tomat på grovbrød til frokost idag! ...Har egentlig aldri skjønt meg på venner som flytter til utlandet og kjøper med seg feks brunost eller asan intimisåpe eller andre typiske ting som man kanskje ikke har på andre siden av jorden. Trenger du det virkelig??? Når mamma tok med litt husmannskost til meg satt jeg faktisk skikkelig pris på det. blir liksom en helt annen smak her. Kjempe godt faktisk. ....Så, jeg tar tilbake det jeg sa(tenkte). 

Drar en tur på Saks og ser etter julegaver... so long bitches 


2 comments:

Anonymous said...

Hei søta!!!
Jeg kom altfor sent hjem til å gå på skype, men du har vært i tankene mine heele tiden;)

Gleder med til en Sandefjord tur i jula! Og nå er du vel forhåpentligvis vel hjemme??
Ring så fort du kan da, natta tøsa!

jasonbob said...

stephen curry shoes
stone island clothing
nike kyrie 7
lebron james shoes
adidas yeezy
calvin klein outlet
pandora
jordan shoes
supreme
stone island hoodie