December 15, 2008

gimme five


Takk for en kjempe fin middag igår Niclas! 
gløgg og julemat var toppen, spesielt nå i desember kan man jo si...

og Pia også! bra intiativ folkens! Første gang jeg var på Roosevelt Island, utrolig fint og idyllisk. I byen, men likevel utenfor og verdens fineste utsikt til new york skyline... not bad pia... gonna miss you!

Nok en gang var Cain en suksesssss ....

Gimme five?

ohhh, jeg elsker www.seamlessweb.com man kan velge fra såå utrolig mange restauranter som kommer på døren typ etter 20-40 min med alt man vil ha og gratis delivery(thank you very much) min kjære og jeg bestilte idag thai fra husker ikke helt hva restauranten het, men noe med thai var det iallefall. Satay kylling, basil soft shell crabs in basil (mmm) and tiger shrimps rolls... recommended! 

No comments: